czas powstania: 1422-1424,
kolofon na f. 306v: „Anno domini M CCCC XXII urgente errore exerabili et prsecutione maximo in clerum hereticorum Wicleph qui est Hussite dicti sunt in terra Boemorum inceptum est hoc opus sub regimine venerabilis patris et domini abbatis Ludolfi in Zagano. Finitumque est anno domini ut supra XXIIII per manus patris Martini canonicorum regularium in Rudnytz ibidem professi exulati vero in Zagano cum fratribus. Sub regimine venerabilis patris et domini abbatis Henrici cognomento Leslo ejusdem monasterii in Zagano. In vivgilia purificationis sancte Marie virginis gloriose. Ad honorem Dei omnipotentis virginis gloriose Marie et omnium sanctorum in remedium et remissionem suorum peccaminum amen”
typ tekstu: Missale magnum
forma: kodeks
materiał (podłoża): perg.
język: łacina
ilość kolumn: 2
wys. x szer. (blok): 38,5 cm, 28 cm
wys. x szer. (oprawa): 39,5 cm, 29 cm
l. kart (opisowa): 307
powstanie oprawy: średniowiecze, XIX w.
oprawa: drewniane deski pokryte jasną zdobioną skórą; ornament liniowy; ślady po zapięciach i okuciach; grzbiet odnowiony
sygnatura: I_F_343
sygnatura dawna: U I 41
katalogi:
Göber, t. 2,
s. 99-100
literatura:
J. Gromadzki, Malarstwo miniaturowe na Śląsku w okresie 1380-1550,
s. passim
A. Karłowska-Kamzowa, Gotyckie rękopisy iluminowane na Śląsku do 1450 r.,
s. 101-121
A. Karłowska-Kamzowa, Malarstwo śląskie 1250-1450 (1979),
s. 114
H. Kowalewicz, Cantica medii aevi polono-latina. T. I. Sequentiae,
s. 22, 39, 42, 45, 52
W. Schenk, W jaki sposób można ustalić czas powstania oraz miejsce pochodzenia i używania śląskich rękopisów liturgicznych?,
s. 43
St. Bylina, Człowiek i zaświaty,
il. 4
H. Kowalewicz, Polska twórczość sekwencyjna wieków średnich,
s. 171, 185, 187, 189, 194
St. Solicki, Napływ książek z ziem czeskich na Śląsk w średniowieczu,
s. 33
A. Świerk, Schreibstube und Schreiber des Augustiner-Chorherren-Stiftes zu Sagan im Mittelalter,
s. 132