czas powstania:
2. poł. XIV w.
,
Göber, t. 2, s. 182
typ tekstu: antyfonarz
forma: kodeks
materiał (podłoża): pergamin
język: łaciński
ilość kolumn: 1
wys. x szer. (blok): 45 cm, 30 cm
wys. x szer. (oprawa): 49 cm, 34,5 cm
l. kart (opisowa): 285
powstanie oprawy:
nowożytność
typ oprawy: zdobiona
oprawa:
deski obciągnięte jasną skórą z tłoczeniami renesansowymi: ornament liniowy i florystyczny; ślady po 4 guzach ozdobnych narożnych oraz 1 środkowym na przedniej okładce (tak samo na tylnej); ślady po 2 zapięciach; 7 zwięzów na grzbiecie
sygnatura: I F 397
katalogi:
Göber, t. 2
,
s.
182
literatura:
Notae musicae artis: notacja muzyczna w źródłach polskich XI-XVI wieku
,
s.
196
E. J. Beer, Beiträge zur oberrheinischen Buchmalerei in der ersten Hälfte des 14. Jahrhunderts
,
s.
52
J. Morawski, Polska liryka muzyczna w średniowieczu
,
s.
227, 301, 327
,
il.
il. na s. 228
W. Schenk, W jaki sposób można ustalić czas powstania oraz miejsce pochodzenia i używania śląskich rękopisów liturgicznych?
,
s.
35, 37, 52
W. Węgrzyn-Klisowska, Muzyka w dawnym Wrocławiu
,
s.
19